2013. június 14., péntek

▲CHAPTER 1 ▲

Rachel Colbert
Sosem hittem a szerelem első látásában, míg nem lettem 20 éves és el nem költöztem fősulira , Malibura. Nap mint nap rendszeresen lejártam a partra napozni és szörfözni. A szörfözés volt a mindenem imádom ezt a hobbit űzni. Az egyik alkalomkor ,mikor  lementem a partra szörfözni ,megpillantottam ŐT. 
Rövidre nyírt vizes fekete haja, vizes izmos felsőteste csak úgy csillogott a napfényben. A legjobb barátnőmmel éppen a szokásos helyünkre pakoltunk le a parton, mikor megpillantottam őt.. 
-Hé Rebecca, ő kicsoda?- kérdeztem a fiúra mutatva , Rebecca pedig  óvatosan oda pillantott.
-Arra az izmos srácra gondolsz, aki azzal a helyes pasival áll ott?-kérdezte oldalra hajtott fejjel. 
-Igen Ő rá!- mondtam határozottan. Sosem érdeklődtem  a fiúk után ,de ez más volt ,mindenképpen tudni akartam ,hogy hogy hívják és mindenképpen megakarom őt ismerni..Gondolataimból barátnőm zökkentett ki.
-Megyünk egyet szörfözni -kérdezte Rebecca 
-Aha mehetünk.-motyogtam halkan ezt a két szót .
Barátnőmmel felkaptuk a deszkáinkat és a hűsítő víz felé indultunk. A homok csak úgy perzselte a talpunkat...Éppen a két fiú mellett haladtunk el ,de nem mertem rájuk nézni ,mert féltem ,hogy elpirulok ,mivel hajlamos vagyok rá. 
Amikor már a vízben gázoltunk egyenesen a hullámok közé vettetük magunkat. Rettentően élveztem mikor a hideg víz a felhevült bőrömet érte. Egész végig a két férfit bámultam-helyesbítek csak az egyiket ,mivel engem ő érdekelt a másik pedig Rebecca kiszemeltje, de észrevettem,hogy   ők is a vízben vanak és minket figyelnek. -Rachel én megszomjazttam, igyunk valamit!-jelentette ki Rebecca miközben a vízben voltunk. A part felé úsztunk, miközben én még mindig Őt kerestem a tekintetemmel. De szánalmas vagyok! gondoltam. Nem is ismered te lökött! Mivan ha ez egy bajkeverő?!CSENDET! hajtogattam gondolatban. Ahogy kiértünk a partra a helyünkhöz siettünk és egyből a törülközőinkért nyúltunk. -Tudod mit előbb én egyet kicsit eldőlök.- szólaltam meg és már ki is nyúltam a napernyő alatt. Résnyire nyílt szemel odasandítottam Rebeccára,ő is a példámat követte. Épp , hogy elbóbiskoltam volna egy údvarias férfihang szólt hozzánk. -Elnézést lányok! A haverommal láttunk titeket szörfözni,nincs kedvetek meginni velünk egy italt?Természetesen mi fizetünk.-Én csak bámultam majd Rebeccával összenéztünk. -Helló!De szívesen iszunk egyet veletek.-feleltem barátságosan.
-Én Taylor vagyok,ő pedig Robert. Titeket hogy hívnak?-Taylor...hm szép neve van.  -Én Rachel vagyok ő pedig Rebecca! Hova szeretnétek menni?- kérdeztem kissé izgatottan. Taylor a strand egyik bárja felé intett. Én mentem Taylor mellett elől, Rebecca pedig Robert mellett hátul.
-És ti hol laktok csajok?-kérdezte Robert ,most először szólalt meg mióta elindultunk.
-Nem mesze a parttól.-felelte Rebecca. Pár perc múlva oda is értünk a bárhoz. Taylor kihúzta nekem az egyik széket és leült mellém.Robert is  ugyan így tett , kihúzta a széket Rebeccának majd leült mellé. Ettől a cselekedettől Rebecca szája fülig ért. Taylor az itallapot elém tolta majd így szólt : -Na mit isztok ?-kérdezte  -Én egy pohár áfonyás dzsúzt kérek.-mondta Rebecca.  -Én egy rostos vilmoskörtét kérnék."szólalt meg Rob.
-És te Rachel?-még mindig az itallapot bámultam,de nem tudtam eldönteni hogy mit kérjek így találomra ráböktem egyre.
-Én egy pohár pepsi maxot kérnék-Taylor bólintott egyet  majd a pincérnek intett. A pincér azonnal hozzánk sietett ,hogy felvegye a rendelést. -Jó napot mit hozhatok Önöknek?- kérdezte udvariasan.  -Egy áfonyás dzsúzt, egy rostos vilmoskörtét és két pohár pepsi maxot kérnénk.-felelte Taylor nyugodt hangnemben miközben az arcomat fürkészte. Lassan meg is kaptuk az italokat,miközben jókat csevegtünk. Megtudtam hogy Taylor is 20 éves akár csak én. Miközben beszélgettünk az órára néztem és eszembe jutott hogy még készülnöm kellene a holnapi vizsgámra. Letettem az üres poharat az asztalra ,majd szép lassan felálltam. -Ne haragudjatok,de  nekem mennem kell! Úgyhogy sziasztok és köszönöm az italt! -intettem nekik egyet és indultam a part felé,hogy felszedjem az otthagyott holmijaimat.

2 megjegyzés:

  1. Szia/sztok ! Múlthéten vagy hetekkel ezelőtt elolvastam a blogot és őszintén szólva nagyon nem tetszett! De amint megláttam ,hogy meg lett változtatva egyből elolvastam és így jobb! Igaz csak egy kicsit lett átírva ,de a helyesírási hibák kilettek javítva ,talán még egy két szónál van hiba ,de az nem vészes! ;) Ezentúl rendszeres olvasó és komizó leszek! :)

    Ui.: Tök jó a blog kinézete most! :D

    VálaszTörlés