2013. június 20., csütörtök

▲ AWARD 1. ▲

Sziasztoook! :)
Nem résszel jöttünk ,hanem egy díjjal, amit nagyon szépen köszönünk Vicky-nek ! ( 3 .rész ma fent lesz! )

Szabályok:
1.Írj magadról 11.dolgot!
2.Kérdésekre válaszolni!
3.11 kérdést feltenni!
4.11 embernek küldd tovább a díjat!

Roxana:
1.11 Dolog rólam:
-viszonylag kedves , visszahúzódó lány vagyok ,de ha olyan napom van akkor ölök a bunkóságommal
-17 éves vagyok
-van három cicám (Hópihe, Lucky , Hope)
-van egy 4 éves kisöcsém
-sorozat függő vagyok
-imádom az akció filmeket
-életem a könyvolvasás (éjjel nappal olvasok)
-kedvenc könyvem: Csontváros , Az éhezők viadala , Csitt Csitt
-szeretek lovagolni
-kék szemem és festett fekete hajam van
-függőségem a zenehallgatás

 Fanni:
1.11 dolog rólam:
-16 éves vagyok
-kedvenc bandám a One Direction
-van két One Direction blogom
-van egy húgom
-imádom az állatokat
-szeretek a barátnőimmel lenni
-Imádom Amelia Lily zenéit
-
-Imádom a Twilightot
-szeretek lustálkodni
-utálom a matekot


 Roxana:
2.Válasz a kérdésekre:
1.Legjobb élményed?
2.Példaképed?
- Selna Gomez, Candice Accola
3.Hány éves vagy?
-17!
4.Büszke vagy arra,amit eddig elértél az életben?:)
-is-is
5.Melyik szó az,ami jellemezne téged?
-őrült , dilis , szeretnivaló 
6.Milyen stílusú blogot olvasol legszívesebben?
-igazából mindenfélét 
7.Mióta írod a blogodat?
-Ezt nem rég vagyis ezt a Fanni írja csak segítek benne .. Van két blogom amit május eleje óta írom
8.Kedvenc zenéd?
-sok kedvencem van ezért nem akarom felsorolni
9.Milyen könyveket szeretsz olvasni?
-izgalmas könyveket ,a romantikusokat annyira nem szeretem azokat szeretem ,ami tele van akcióval főleg
10.Mikor jön az ihlet?:)
-valamikor zenehallgatás közben valamikor meg csak úgy kipattan az agyamból
11.Sokat bíztattak,hogy kezdj bele a blogodba?
-nem egyáltalán nem 

3.Kérdéseink:
1.Mióta írod a blogodat?
2.Bíztat valaki a blogírásban?
3.Szereted a kutyákat?
4.Voltál már olyan helyzetben ,ami számodra nagyon ciki volt ?
5.Hány éves vagy?
6.Mi szeretnél lenni ha nagy leszel?
7.Állatbarát vagy?
8.Környezet barát vagy?
9.Van testvéred?
10.Melyik a kedvenc színed?
11.Követed a divatot? 

4.Akiknek küldjük: 
 Tina

1 megjegyzés: